tisdag 14 augusti 2007

Förortsbarn

Igår var jag i Farsta Centrum, det var spännande. Aldrig varit där. Lite svårt hitta dit. Först råkade jag nästan åka norrut, sen höll jag på att åka för långt (Farsta Strand) men det löste sig. Såg iofs ut som vilket annat förortscentrum som helst. Men jag fick träffa Frida, Julia och Thomas, det var det viktiga. Funderar som bäst på om jag ska åka och bada med dem i Haninge snart. Pendeln är inte helt lockande dock.



Har just suttit och lyssnat på Jo Whiley på webradion. Det var premiär av nya Sugababes-singeln About You Now. Typ perfekt pop, nästan en ny Nothing In This World (kanske inte så konstigt eftersom Dr. Luke producerat båda), men bara nästan, och även om den inte är någon Hole In The Head så är den nog minst lika bra som Red Dress eller Push The Button. Bra text också. Och mycket Heidi, I like. Och det bästa med Internet är att det alltid finns någon som har en rip färdig 30 sekunder efter att låten tagit slut.

Imorgon är det Johan Borgert på Debasers Uteservering. Blir fint.

2 kommentarer:

Sebastian sa...

meh, dom står ju bara stilla hela låten?

Yo-Nas sa...

haha, ja så brukar det vara innan videon :)

det vore iofs en grym video, på sätt och vis...