onsdag 13 juni 2007

Sommar

Jag brukar alltid lyssna på för få sommarprogram men på senare år när man har kunnat lyssna på datorn så har det blivit lite lättare, komma ihåg tider har aldrig varit min grej.

I år är jag mest peppad på Lundell, Plura och Howlin' Pelle.

Och minst peppad på Anja Pärsson och Salem Al Fakir, ingen av dem har någonsin lyckats få ihop en enda bra mening i intervjuer så hur de ska klara en och en halv timme kan man ju undra.

Och jag drömmer som alltid om att Per Gessle ska ställa upp.

Uppdatering: Haha, kollar på direktsändningen av sommarpresentationerna nu, lyssnarna sommarvärd är en dvärg! Kortvågsradio! Eller jag tror det är en dvärg, man ser bara överkroppen. Eller så är det hela kroppen?

1 kommentar:

Anonym sa...

ja han är dvärg glömde nog säga det tilldig...