torsdag 22 mars 2007

Torsdag

*Pernilla Wahlgren har fått ännu ett barn. Undrar hur länge det tar tills det även är hennes bror/syster/kusin/whatever? Den familjens släktträd är ett enda virrvarr.

*Folk som inte har något bättre för sig gnäller på GB i år igen. Tjejglassen verkar dock jävligt god. Och snygg! Rätt Clueless sådär. Nu har negrerna sin glass och tjejerna sin. Jag antar jag får nöja mig med vaniljstången? Skulle dock helst av allt vilja ha en isglass som ser ut som Introspective-omslaget. Den kunde ju heta Pride eller nåt kanske.

*Orkar man gå på Souk-grejen ikväll. Eller blir det chips och South Park?

*Jag spelar med Managern på Låset på fredag om någon vill titta förbi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer o tittar förbi OM du spelar Oasis-The Girl In The Dirty Shirt. Ok?
Bill

P.s. Du har en mkt fin blogg
P.s2 Fick du biljetter till Bob Dylan?

Yo-Nas sa...

0. Kan jag spela!
1. Tack
2. Nej, tyvärr...