lördag 3 mars 2007

Moo! Forever


Gårdagen blev rätt intressant. Fika och en öl med Becca, vi spontanstötte även på Calle-Pelle, Calle och Anna. Sedan NG-smygisen på "nya" (jag visste inte de hade flyttat till Biblioteksgatan...jag har noll koll) Dieselbutiken. Blev en del öl, alltid lika jobbigt med fester i affärslokaler dock. Man saknar en toalett. Kalle och Emelies Hanna var där. Jag antar att det inte blir hennes sista smygis.
Efter det en kort sejour på Obaren för att sedan gå vidare till Resturangen där (en nykter!) Gustav spelade, och Mats Rubarth lyssnade. Felix var i skön form. Indiehits och lite gängallsång från vår sida. Sedan vidare till Spy Bar. En trevlig fredag.

Jag har svullat Den skrattande kon-ost hela dagen idag. Mums. Frågan är dock, skrattar den MED mig eller ÅT mig?

Nu ska jag klämma fredagens serier. The Sarah Silverman Program blir fan bara bättre och bättre. Och jag blir alltid lite kär i henne. Sedan bär det av till förfest hos Becca (ska bli skoj, var ett tag sen nu), vidare till Darjas födesledagsfest (grattis!) och förhoppningsvis en sväng förbi Ace.

Lördagspeppen:
*Bang Gang - Find What You Get (Shout Out Out Out Out Remix)
*The View - Same Jeans
*Sister Vanilla - TOTP
*EMF - When You're Mine
*The Glamour - Respect The Party
*Cyber People - Polaris
*Pet Shop Boys - Euroboy


4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ofta man undrar när världen skrattar åt en eller med en. Finns det inte statistik på sånt? Vem ringer SCB?

Yo-Nas sa...

50/50 kanske?!
Huvudsaken är att man skrattar. Lite småsint att skratta åt dvärgar dock.

Anonym sa...

så länge du inte länkar till mig skrattar den ÅT dig.

Yo-Nas sa...

Lisa: Fixat. Snygg tröja :)