söndag 4 mars 2007

If I Wrote You A Symphony

Lördagen blev rätt lång, och innehöll väldigt mycket sång från min (och andras) sida. Jag vet inte om det var alkoholen som talade men jag gick runt och sjöng Justins My Love mest hela tiden, och trodde på allvar att man inte kunde höra skillnad på mig och J. 
Okej, Justin har knappast världens bästa sångröst och hans falsett är ärligt talat rätt indiekass så där 
men jag har nog en bit kvar ändå. 
Ante var dock ingen höjdare på att leka Timbaland...

På förfesten hos Becca hann vi även med att göra någon sorts medley av Wonderwall och den där gamla Scatman John-hiten. Today is gonna be the day-dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub. Väldigt, eh, fantasifullt.


Övrigt:
*Darjas fest var skojig.
*Ace var fint.
*Jag pantade 5 påsar med tomburkar idag. Det gav exakt 40 kronor. Vilket i sin tur ger exakt 16 bitar Den skrattande kon-ost. Så nu vet ni det.

Dags för en tredagars arbetsvecka nu. Känns bra. På torsdag bär det av till Island. Och en ny South Park-säsong börjar. Bra dag, torsdagen! Innan dess ska man väl hinna klämma lite CL också.

1 kommentar:

Anonym sa...

hörru!
jag vet inte om jag har ditt rätta nummer nuförtiden, men min undran är följande: ska vi fika idag? after work, alltså.