måndag 19 mars 2007

Street Fighting Man

Ännu en virrvarrig helg är till ända.
Mycket skoj som hände. Orkar inte gå in på allt men helgen började med förfest hos Kims Patrik ute i Huvudsta, sen skulle de prompt förbi Grand Garbo, vilket inte jag var alltför pepp på, men jag lät mig övertalas. Ibland har man dock tur och vakten frågade om jag hade leg. Eftersom det var vår hade jag bytt jacka utan att föra över sakerna i fickorna. Så det bar av mot Julia istället för Grand Garbo. Efter det bara det av mot Spy Bar. Som alltid massa vänner där. Så långt hade natten förlöpt väl men givetsvis bar det av mot efterfest och olyckligtvis tillbringade jag ett par minuter själv på Götgatan (efter att Elin åkt vidare med taxin), inväntandes den andra taxin. Utanför 7eleven frågade jag fel kille om tändare och blev nerslagen. Så nu är även jag en man (så länge de som slog ner mig inte var Dolly Parton-fans)

Efter det en sejour på efterfesten med Gustav, Stellan, Olle och lite annat löst folk.

På lördagen kollade vi in Debaser United, kan nog bli skoj där om det kommer lite mer intressanta matcher. Bra idé hur som. Gillar biostolarna.

Sen en liten kortis hos mig innan vi begav oss tillbaka till Debban och kollade Honeydrips och Florence Valentin. Bra skit både två. Även om FV var bättre skit.

Träffade även Borgert lite kort. Alltid skoj.

Helgen avslutade jag igår med att se en dokumentär på Discovery om de där snubbarna i brasilien som grävde sig in och rånade en bank på motsvarande en halv miljard kronor. Vilka hjältar alltså. Inga vapen, massa fantasi och jävla anamma. Synd de blev gripna. Tråkigt slut på en så fin historia. Sedlarna skulle räckte 33 km upp i himlen om man hade staplat dem på varandra. Då skulle det vara läge att köpa en sedelklämma tror jag.

Inga kommentarer: