fredag 28 september 2007

Järnkoll

Alltså, jag har verkligen ingen aning om var Burma ligger. Men om det finns munkar där kan man väl anta att det är nära Tibet typ (för där finns väl munkar?). Eller nära en amerikansk polisstation kanske?

Inte fattar jag vad de bråkar om heller? Eller varför det är värre att skjuta munkar än människor. Eller hur man kan vara religiös och kämpa för frihet och mot förtryck? Det är ju inte helt logiskt direkt...om man ska hårddra det så är ju hela idén med att vara religiös att förtrycka, våldta, kriga, sno pengar etc.

Men men, viktigare saker, ikväll är det Jonas och TTA. Kan bli lovely.
Kanske går jag dit i munkjacka, hoho.

4 kommentarer:

Culkin sa...

Ja,religösa människor brukar jag se som onda människor.
Annars så får du gärna berätta hur TTa och Jonas Game var.

Själv orkade jag inte med TTA hur mkt jag än gillar dem skiva, synd på att missa Jonas Game dock.

Yo-Nas sa...

Vi säger så här: bag in box! Minnena från kvällen är en smula luddiga. Men bra var det!

Anonym sa...

snubbe i usa stämmer gud http://www.e24.se/dynamiskt/klacksparkar/did_17165053.asp

Yo-Nas sa...

stämmer bra!