tisdag 11 september 2007

Gästfykkeblogg: Gustav Gelin

Egentligen vill jag bara sova. Eller ligga. Eller allra helst bara fisa. Haha.
Det roligaste är för er som läser båda våra bloggar just nu. Vi är inte ens så fulla att vi borde tappa omdömet, vi är bara två fåniga kusiner som gillar Oasis, folköl och att leka martyrer i det ädla spelet som kallas kärlek.
Oj vad jag lät som Ulf Lundell där. Haha.
Jag minns när Jonas var liten och jag var aningen större. Då satt jag vid släktmiddagsbordet hos Markbäck-familjen i Kungsängen och snackade med pappa Lasse om Lundell, och Jonas (och även min kära lillebror Martin) föraktade oss för att vi var gubbjävlar.

Nuförtiden har Jonas blivit mer gubbe än mig, eller jag kanske man ska säga, åtminstone om man snackar musiksmak.

Men jag gillar Jonas. Han bjuder på cigg, sovplats i soffan och även en och annan tjejkompis att hångla med då och då. Mer förr än nu dock. Det är synd.

Inga kommentarer: