tisdag 11 september 2007

Gästfykkeblogg: Gustaf Karlsson

Det här med fykkeblogg verkar inne (se inlägget nedan eller http://www.stureplan.se/blogs/gustav). Facebook skulle ju vara det där nya som skulle vara så bra men vi vill nog höja upp fykkebloggen.

Gustav har helt plötsligt vaknat. Jonas är slltid vaken. Varför är det så? Just nu diskuterar de huruvida Pete Doherty drogar katter eller inte? Men vem bryr sig? Oh bay bay it's a wide world.

Själv har jag ingen blogg. Jag saknar tiden då man hade en dagbok med ett litet hänglås på. Eller jag hade ingen men jag brukade tjuvläsa min syrras. Det var en söt liten nalle på framsidan. Men det stod inget roligt i.

Nu har jag inte så mycket mer att säga. Jag är trött. Tror jag. Men jag måste ju avsluta enna fykkeblogg på ett bra sätt- Så här kommer det.

TOBBE ÄR KLAR!!!

/Gustaf



1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Puss på dig Gustaf.