måndag 30 juli 2007

Emmaboda

Blev fyra roliga dagar.

Bra grejer: Vädret (mestadels), Spiritualized, Päronlikör, Sten, sax & påse, Dinosaur Jr, Libertines-allsång, alla vänner man inte träffar så ofta: Växjö/Esther-gänget, Hylse, m.fl.

Dåliga grejer: The Teenagers ställde in. Men å andra sidan spelade Spiritualized så länge så jag hade nog missat det ändå. Och den arga dansken, eller han var inte arg bara konstig, men det tog emot att köpa kaffe.

Jag skötte mig rätt bra i Egefurs introleks-quiz också. Vi kom väl typ två till slut.

Jag kände mig som en femtonåring när jag passerade J Mascis utanför Kebabvagnen på lördagseftermiddagen också. Två decimeter!

Lägger upp lite bilder senare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

babe, vad är det du pekar på på din profilbild? jag känner inte igen stan!

eh, kul att emmaboda var kul, också.

Anonym sa...

sten,sax,påse... vad får ni pojkar allt ifrån... Det var inte obehaglit då men nu känns det otroligt skumt!!

Yo-Nas sa...

sandra: jadu just där och då var det en bra idé? i efterhand kanske inte...

kaom: jag pekar på florence, staden i Italien alltså, inte bandet. Kanske pekar jag till och med på George Cloneys hus, jag tror det var hans.