söndag 29 april 2007

Voff! Voff!

Darren Hayman var ungefär hälften så bra som i Emmaboda. Vilket innebär väldigt bra.
Saknade en del låtar bara. Och inte fick jag köpa en t-shirt efter heller, fanns bara kvar i dvärgstorlek för tjejer. Darren sa att han hade spelat i Spanien ett par dagar innan och att folket där var för tjocka och stora därav det dåliga utbudet på storlekar bland de t-shirt han hade med hit. Det var för övrigt ren tur att vi hann se Darren, jag hade fåttt för mig att det var på Debaser Medis och om inte Bill hade ringt och frågat om kvällens utbud av klubbar (jag kollade Debasers hemsida) så hade jag betalt 135 spänn och sen fått se Kristoffer Åström gå på scenen. Det hade ju varit halvpepp.

Igår födelsedagsgfest hos Alina som var hemskt trevlig. Inte helt oväntat många bekanta ansikten. Hennes nya lägenhet var fin. Igår hjälpte jag även Felix att flytta på dagen, hans lägenhet kommer också bli nice när han fått lite ordning.

Imorgon funderar jag på att leta upp en brasa, det kunde faktiskt vara lite skoj. Bara jag hinner innan Johan Borgert 21.30 så...

Inga kommentarer: