söndag 29 april 2007

Förresten...

...idag har jag deklarerat. Fattar inte vad man ska ha Bank-ID't till. Borde ju räcka om man använda bankdosan. Här är det ju ändå bara en simpel kod. Men men. Pengar till midsommar är aldrig fel.

Och jag glömde det viktigaste. Grattis till Frida som fött en dotter på 3152gr och 48 cm igår!
(än så länge utan namn tror jag, men jag kallar henne Tess)
"Världens sötaste", inte helt oväntat :)

Nu funderar som jag bäst på vilka chips som ska få äran att bli kvällens chips.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken Frida?! Jättekul hursom!
Och så gillar jag Lemarc också. Får man göra det?

För övrigt vet jag om helt överdrivet många som fyller år just 28 april. Alltså vänner och bekanta osv.

Yo-Nas sa...

Frida Åberg!
Nej man får ej gilla, moahahaha!
Klubben Vänner & Bekanta?

Anonym sa...

Åberg? Har jag träffat henne? Länka bild, nu blir jag ju jättenyfiken.
Joooe, jag vill gilla. Och nej, ej klubben- utan kompisar och liknande. Duuh.

/F