onsdag 25 april 2007

Kakakim

Igår var en rätt fantastisk trestegraket i fotboll.
Först spelade jag, Niclas och Alex fotboll själva. Jag vet inte om det är för att det fortfarande är i början av säsongen/sommaren men inte en enda jävla boll kom dit man tänkte. Och konditionen är inte vad den borde vara. Men skoj var det. 2.8:or och fotboll är fan livet.

Sedan derby som lyckligtvis gick AIKs väg.

Efter derbyt så fick man se den riktigt riktiga fotbollen. Manchester United - Milan. Herrejävlar vad spännande. Rooney var bitvis fantastisk. Så även Giggs.

Och Kaka också för den delen. För övrigt så planerar jag att bli indiebandsmanager om sisådär 5-7 år. Då ska jag starta ett pojkindieband med avdankade fotbollsstjärnor. Källström ska givetvis spela bas. Eller så slänger jag in Giggs som Guigsy?

Nu bär det av mot Pet Sounds där Shout Out Louds spelar. Sen några öl med Jazzi innan jag drar till The Mary Onettes releasefest på landet. Och det är typ 21 grader, bra dag.


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh nej! Ska du också bli en såndär som börjar blogga om fotboll i vartannat inlägg nu? (inga namn nämnda :P)