söndag 27 maj 2007

Idag är jag rosa

Här är en bild på Fridas Julia när hon gjorde "DJ-debut"



I fredags när jag åkte hem från Singö kollade jag upp hur många busstationer det är mellan Backby (där landstället ligger) och Norrtälje, det var över 80 stycken. Och resan tar ungefär en timme och tjugo minuter. Med andra ord en station i minuten. Rent hypotetiskt skulle det ju kunna vara 80 personer på bussen som ska av på varsin station. Å andra sidan är det ju inte en jävel där ute som inte har bild känns det som.

Här är två bilder från Jonas Game i fredags. Mycket bra konsert för övrigt. Jävligt kul att träffa Jonas, Calle, Kalle och DOLL-David. På undre brytspelar Dana tamburin, kanske inte helt oväntat.





I lördags blev det bag-in-box på Olles balkong, hans nya låtar lät riktigt bra. Sedan Åsas födelsedagsfest. Dana och jag lekte med smör, och kupor. Väldigt kul där och då.

Idag har jag hängt i Berzeli Park hela dagen. Nu ska jag gå och kurera mig från en blandning av feber, solsting och förkylning.

Inga kommentarer: