måndag 14 maj 2007

För alla er...

...som drömt om att se mig naken men inte lyckats, titta på bilderna nedan. Okej, det är från cirka 1982 men ändå. In the nuuuuude!

Helgen var sweet. Repning i fredags, det gick bra även om jag saknade trummorna. Sen drog vi till Olle och drack vin och lyssnade på musik tills typ 04. Billig kväll.

Lördagen började med BP - AIK på BG's, andra halvlek var dock rätt jobbig eftersom alla hockeymongos förpassade oss ner till en liten teve i källaren.

Fan vad jag hatar hockey.

Sedan lite youtube-festande hos Ante innan vi drog till Kringlan för pizza, öl och schlager.

Fan vad jag hatar schlager.

Sedan Ace med den högsta ljudvolym jag hört på klubb på länge, länge. Riktigt rolig kväll.

Och allra sist Dana och Sanna och efterfest.

Här är lite bilder då. Jag var väl två år gammal typ, och lite äldre på den sista. Lite halvsopig kvalite för jag fotade av gamla diabilder. Så jävla 2007.

Fan vad jag älskar gamla diabilder.















4 kommentarer:

Anonym sa...

guuuuuuuuuuuuu så sött

Anonym sa...

jag är ju med också! gulli

vad är det för bilder? har typ inte sett dom. har mamma letat studentskyltsbild till mig eller? haha. eller det vet jag ju att hon har..

Anonym sa...

Hahahaha världens gulligaste tvååring.

Men det är ju skitbra kvalle på bilderna! Och en helt sjukt bra idé!!

Widde sa...

Haha, är det inte Linda på två av bilderna där också? :)