måndag 8 september 2008

Uppsamlingsheat

Alla borde för övrigt ladda ner (och senare köpa, Annie är charmig, snygg, och duktig och behöver säkert pengar etc) nya Annie-albumet Don't Stop. Helt fantastiskt. When The Night är världens bästa cheezy-ballad just nu. Songs Remind Me of You är bästa gay-discon. Bad Times är den bästa Heartbeat-uppföljningen man kan tänka sig. OCH SÅ VIDARE.

Fantastiskt som sagt.

I fredags glömde jag min väska på Embargo. Men den var kvar på lördagen. Min mobil var dock borta. Idag fick jag höra att Patrik hade den. Så i princip hade jag glömt mobilen i hans rullstol. Jag lånade den rätt flitigt på fyllan. Och tänka sig, det finns knappt något ställe där jag hellre skulle glömma en mobil än i en rullstol. Jag kan ha glömt den hos honom förvisso men det väljer jag att bortse från. Roll with it!

Noel blev nerputtad på scenen igår i Toronto. Ironiskt nog när den senaste Oasis-låten heter Falling Down.

Såg nu att jag inte uppdaterat bloggen sen 5/7. Vad har jag gjort sen dess? Lyssnat på Annie? Hängt på Knast? Suttit på Skinnarviksberget? Repat? Varit i Emmaboda? Trängts på bussar och tunnelbanor? Umgåtts? Nummerupplyst?

Svaret är ja på allt.

Inga kommentarer: