lördag 20 september 2008

DVÄRGTOPPEN #1





#1: TOKER
#2: Trötter
#3: Blyger
#4: Butter
#5: Glader
#6: Prosit
#7: Kloker
#8: Brainpool - In A Box
#9: The Dresden Dolls - Me & The Minibar
#10: bob hund - Allt på ett kort
#11: Pet Shop Boys - Minimal
#12: Aaliyah - Try Again
#13: Elton John - Tiny Dancer
#14: Yazz - The only Way Is Up
#15: Oasis - Up In The Sky
#16: Wannadies - Shorty
#17: Prince - My Name Is Prince
#18: Joe Cocker & Jennifer Warnes - Up Where We Belong
#19: The Hives - A Little More For Little You
#20: The Smiths - Half A Person

Tei-Henrik (Twisterella): Jag trodde aldrig toker skulle komma så här pass högt. Han har ju alltid varit Sveriges svar på Prince.

Gustav Gelin (Bomben): Jag har haft sex med honom, och jag skäms. Han är kort, jag vet, vilket jag hoppas att hans minne också är. (Precis i detta ögonblick går Sophie Zelmani förbi och Gustav råkar råkar fastna på bild, på kort!)

Travis Barker (Blink 182): Jag brinner för det här, det är ju störtkul!

Christian Hylse: Va?! Internet?! Travis?! Vet ni att vi numera har rulltrappa i Ronneby! Rolling With the Homies! Yeah! Oj det var ju inte dvärghumor, det var ju handikapphumor! U gotta roll with it!

Leif Pagrotsky: Skitlista. Så jävla lågt. Får jag ta ett kort på er så jag kan straffa er. Jag ser fan ner på er. Går ni på lågstadiet eller!?! Jag lovar att din första skiva var antingen New Orders Lowlife eller David Bowies Low?! Ge mig en E jag vill bli hög. Nu!


1 kommentar:

Anonym sa...

mycket intiresno, tack