tisdag 8 april 2008

Uppsamlingheat

Har varit sjukt dålig på att uppdatera här och nu har det ju säkert hänt massa saker man skulle glömma ifall jag skulle försöka sammanfatta. Men kan ta några roliga saker då kanske...om jag minns något.

*Det var skitkul att spela med The Last Party på Kafe 44. Det var tillsammans med Florence Valentin. 14-åringar är den bästa publiken. Minns ju själv när man var fjorton och såg Brainpool på Norra Bandtorget, Eggstone i Kungsträdgården, bob hund ute i Solna etc. Man hade sån entusiasm.

*På tal om Solna så har allsvenskan startat rätt kasst alltså.

*Jag var på Noppes förra lördagen, Quetzala spelade skivor så jag tänkte det vore kul att ha varit där så jag och Jazzi gick dit på ett glas bubbel. Var ju rätt trist där kanske, eller stelt, men det känns bra att ha önskat BCQ med Carl-Philip ståendes bredvis iallafall.



*Eagles på Globen var spännande. Jag vill ju gå men skulle aldrig betalat 900 spänn. Men Tom Pyl kunde fixa biljetter så jag och Ante gick. Bitvis fantastiskt bra (balladerna, det akustiska, stämsången), och bitvis rätt tradigt (den timmen med bara rock). Men sjukt tight var det. Tightare än Tough Alliance när de kör playback kom vi fram till. Och då är det tight. Man glömde ibland det var riktigt människor. Dessutom kul när vi letade nätverk att surfa på så hittade vi ett som hette Eagles Crew så vi provade lite lösenord (California, Desperado, Eden etc) men inget funkade. Då provade vi Guest och kom in. Heavenly!


Inga kommentarer: