tisdag 27 februari 2007

My First My Last My Jonas


Här skriver alla något med bla bla bla jag ska också starta blogg bla bla bla, så jag struntar i det. Jag startar blogg istället för att starta en webradiokanal, är ändå så hostig och lyssnar för mycket på Neil Tennant-intervjuer för att lyckas behålla min basröst, och de enda två vettiga radioidéerna jag hade var Man FM (med bara manlig musik gjord av män för män, samt för dem som tröttnat på Christina Aguileras wailskrik i Hurt), eller Ariska Favoriter (garanterat osvängig musik, typ Rix FM eller Radiosporten).

Fem låtar jag lyssnat på medan jag listade ut hur man skrev alla bla här ovanför i fetstil:
*TATU - All The Things She Said
*Last Days Of April - Who's On The Phone
*Robbie Williams - She's Madonna (Kris Menace Remix)
*Scott Walker - Jackie
*Manic Street Preachers feat Nina Persson - Your Love Alone Is Not Enough
(Ungefär som på en förfest alltså, men helgen är snart här och onsdagen ÄR HÄR om en timme drygt. Manics-låten lyssnar jag nog mest på för att den är ny dock. Och för att den låter som Cardigans, och kanske lite för att Nicky sjunger i slutet, jag gillade hans soloalbum litegrann)

Nu är jag aptrött, Ian Brown-trött...dags kolla på Scrubs och leta upp John Blund.


1 kommentar:

Joel sa...

Hej Jonas. Det var längesen!

Du missar väl inte 15e Juni? Kolla under "Program": http://www.studentafton.af.lu.se/

Hörs!